צרו איתנו קשר





    חלונות קליל מחירים משתנים

    לקליל יש מגוון רחב של חלונות מעוצבים המתחלקים למספר קטגוריות עיצוב המתבטאות בסוגי הפרופילים. לכל בית ניתן לבחור את הפרופיל המתאים בהתאם לסגנון הבית ולעיצוב המועדף על הדיירים. בכל קטגוריה יש מספר יישומים ואפשרויות פתיחה כגון הזזה, ציר ועוד.

    חלונות קליל הם אלגנטיים, עשויים מחומר חזק ואיכותי ומאפשרים להנות מכל העולמות – חיבור אל החוץ והטבע תוך שמירה על עיצוב מודרני, מינימליסטי וחדשני ומקנה לכם את האפשרות לעצב את חלל הבית הפנימי וחלל הבית החיצוני.

    פרמטרים מקדימים לקביעת מחיר חלונות קליל

    לחלונות קליל העשויים מאלומיניום יתרונות רבים:
    • משקל האלומיניום: האלומיניום הינו חומר בעל יתרון כפול – משקלו נמוך מצד אחד, והוא חומר חסין ביותר מצד שני.
    • עמידות: אלומיניום עמיד מפני רטיבות, רוחות חזקות וחבטות, כך שצורתו נשמרת לאורך שנים.
    • אסתטי: האלומיניום ניתן לעיצוב בדרכים רבות, ומקנה מראה אלגנטי ונקי.

    חלונות קליל מחירים

    מחיר החלון נקבע לפי מספר קריטריונים:

    1. גודל מפתח החלון: ככל שהחלון המבוקש גדול יותר כך גם עולה גם כמות חומרי הגלם הדרושים להכנתו ועיצובו, ולפיכך מחיר החלון נקבע לפי מטר רבוע.
    2. מחיר שמושפע מאיכות האלומיניום: חלונות אלומיניום הם מוצר מבוקש במיוחד, וזאת בעקבות עמידות החומר וקלות העבודה איתו. עם זאת, חשוב לזכור שככל האלומיניום שבו החברה משתמשת איכותי יותר – כך המחיר שלו יעלה. שימוש באלומיניום איכותי הוא תמיד מומלץ, משום שהוא מבטיח לכם אורך חיי מדף ארוך במיוחד
    3.  סוג הפרופיל: למעשה, סוג ואיכות החומר ממנו מורכב החלון. מחיר חלון מאלומיניום יכול לנוע בין כמה מאות שקלים למטר רבוע, לבין כמה אלפי שקלים למטר רבוע, בהתאם לחומר ממנו עשוי. כאשר אתם בוחרים את החומר המועדף עליכם לאחר התחשבות בכלל השיקולים, שימו לב שהצעות מפתות למחירים נמוכים מאוד עלולות בסופו של דבר לעלות ביוקר: חלונות קליל איכותיים אינם דורשים אחזקה מיוחדת, מחזיקים לאורך שנים רבות ואינם גורמים לנזקים. לכן, לעיתים השקעה חד פעמית בחומר איכותי לעיצוב החלון תשתלם בעתיד הרחוק ותהיה הבחירה האופטימלית.
    4. מורכבות ההתקנה: ישנם מספר סוגים של חלונות קליל המתכווננים ונפתחים בדרכים שונות, לפי העדפתכם. מנגנון מורכב יותר ידרוש התקנה מורכבת יותר, ולפיכך מחיר ההתקנה יכול לעלות. עם זאת, מנגנון מורכב יאפשר לכם מגוון אפשרויות לפתיחת החלון ושליטה על כיוון זרימת האוויר וכיווני האור בחלל הבית.
    5. מורכבות עיצובית: אנשים רבים מעוניינים בעיצוב מיוחד עבור החלון, אשר משלב בתוכו חומרי גלם נוספים. עלות חלונות קליל משתנה בהתאם לחומר הגלם המבוקש.

    קטגוריות חלונות קליל המשנים את מחירם

    אנו ב”אלורון” עושה שימוש עם עיצובים שונים של חלונות קליל לפי הפירוט הבא:

    • קטגוריית בהאוהאוס. סגנון הבאוהאוס מתאפיין בקווים נקיים עם פרופילים צרים, מעודנים ואלגנטיים ובחלוקות מדולריות ומיוחדות. סגנון הבאוהאוס משתלב בשפה אדריכלית ונותן מענה למנעד רחב של סגנונות עיצוב שונים. החל מסגנן מינימליסטי, דרך הסגנון הנורדי ועד הבוהמייני ואף התעשייתי.
    • חלונות בסדרת אופיס מתאימים לחללים גדולים במערכת חלונות הזזה יוקרתית. אלו חלונות המתאימים למבני ציבור בעיצוב נקי הייטקיסטי. הם בעלי מנגנוני הזזה מתוחכמים המבוסס על העיקרון הרם-הזז או מנגנון הזזה רגיל. רמת האיטום שלהם גבוהה ויש אפשרות לפתיחה וסגירה חשמלית או סגירה והפעלת כנף באמצעות ידית סיבובית נוחה לשימוש.
    • פרופיל בלגי הוא קל משקל ומתאים למפתחים קטנים ובינוניים. הסדרה משלבת עיצוב בסגנון חלון ברזל עם איכויות של חלון מאלומיניום. הוא אטום ועמיד לאורך זמן. הפרופילים הבלגיים צרים ומעודנים ומאפשרים גמישות תכנונית לאדריכל ומגוון של אפשרויות עיצוב. הפרופיל הוא מינימאלי ומאפשר פתח אור מקסימאלי.
    • החלונות בסדרת נוף הם ויטרינות הזזה עם מסילות שקועות אשר מתאימות למפתחים גדולים ומגיעות בעיצוב עדין במיוחד. קיימות בסדרה גם ויטרינות למפתחים גדולים למראה עוצמתי ונקי. מערכת ההזזה היא יוקרתית ומתאימה במיוחד למפתחים גדולים בסגנון מינימליסטי ונקי, זאת באמצעות פרופיל צר ואנכי ברוחב 2 ס”מ בלבד. בסדרת הנוף גם ויטרינות רצפה תקרה במראה מינימליסטי ונקי ללא חלוקות רוחביות, כך שניתן לראות מקסימום נוף.
    • סגנון נוסף של חלונות קליל הוא הסגנון הקלאסי. מדובר בחלונות אלומיניום ציר למגוון שימושים וברמת איטום ואמינות גבוהות. עוד בסדרה מערכת של חלונות אלומיניום המתאימה למפתחים בינוניים ומערכת חלונות הזזה מאלומיניום למפתחים גדולים.
    • קיר מסך SG 8300 של קליל –  פאר היצירה, מציע גמישות מירבית למתכננים ונותן מענה לכל לקוח ובהתאמה אישית, מתאים לכל סוגי הבנייה, החל ממבני ציבור, מגורים ופרטיים ועד לפרויקטים של שיפוץ ועוד, לטכנולוגיה המתקדמת המשמשת בייצור ובתכנון קפדני.

    חלונות קליל

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות