צרו איתנו קשר





    חלונות לבית

    סוגי חלונות לבית

    חלונות לבית זוהי בחירה חשובה בעיצוב הבית החדש שלכם, יש לערוך סקר שוק כדי להשוות עלויות ומחירים, לבדוק איכויות ולקבל החלטה צרכנית נכונה ושקולה. האקלים הישראלי מחייב לבחור חלונות עמידים ואיכותיים, בעיקר בגלל הלחות הגבוהה הגורמת לקורוזיה, אך יש לוודא כי החלונות, הזגוגית והפרופיל מבודדים היטב רעשים ואוטמים היטב כניסת קור לבית או חדירת חום בקיץ. שירותיה של חברת אלורון אלומיניום כוללים בין היתר גם התקנה של חלונות לבית, הודות לניסיון וידע נרחב בתחום עבודות האלומיניום אשר רכשנו, הצוות המקצועי שלנו יכול לעמוד לרשותכם וישלים כל משימה על הצד הטוב ביותר.

    חלונות אלומיניום מסוג בלגי:

    חלונות בלגיים אלומיניום הפכו עם השנים לפופולריים מאוד בקרב אנשים שונים בכל רחבי הארץ. הפרופיל הייחודי הזה של חלונות אלו הינו למעשה מסגרת עדינה ודקה במיוחד הינה גם חזקה, עמידה ואטומה. זאת הודות לעובדה כי החלונות הללו עשויים אלומיניום – מתכת שהוכיחה את יעילותה לא פעם בעבור רבים.

    את החלונות הללו ניתן יהיה למצוא במגוון רחב מאוד של עיצובים, גדלים ואפילו צורות שונות. כך שניתן יהיה להתאים את החלונות הללו לכל בית ולכל טעם וסגנון אישי. החלונות הללו הוכיחו לא פעם את עמידותן המרשימה גם בפני תנאי מזג האוויר המשתנים. כך שבין אם בחורף הקפוא, בקיץ הלוהט או בעת עונת הגשמים, הרי שהחלונות הללו יחזיקו מעמד לאורך זמן וישרתו אתכם נאמנה למשך שנים ארוכות.

    התאמה מקסימלית לעיצוב הבית

    העיצוב האלגנטי והמרשים של חלונות לבית יהיה זה אשר מאפשר להתאים אותם כמעט לכל סגנון עיצובי בחלל הבית. החלונות האיכותיים והעמידים הללו תורמים באופן משמעותי למראה יוקרתי ומיוחד בכל חלל בו נמצאים, כך שאין ספק כי הם יהוו גם את הפתרון האיכותי ביותר בעבורכם. חברת אלורון אלומיניום שמחה להעמיד את הניסיון העשיר שצברה במהלך שנות פעילותה לרשותכם ולסייע בהתקנה או תיקון של חלונות לבית, עם דגש על טיפול והרכבה של מסגרות אלומיניום המעטרות את החלונות הללו. 

    לפרטים נוספים ולתיאום פגישה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום.

    בזכות חלונות אלומיניום לבית תוכלו לעצב את המרחב האישי שלכם היטב – ובהתאם לטעמכם האישי. מתכננים לעבור בקרוב לבית פרטי? מעוניינים לשדרג את הבית הנוכחי בו אתם גרים? לצד שדרוג החדרים והמשטחים השונים שבתוכם, אנו ממליצים לכם לעצב את החלונות – ולהביט קדימה לעבר חיים יפים ומוצלחים. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת אלורון, לתאר בפני צוות העובדים שלה מהו הסגנון האהוב עליכם ומהו התקציב העומד בפניכם. אנו נדאג לכל היתר.

    חלונות אלומיניום לבית: לעשות זאת נכוןפרופילי חלונות אלומיניום

    כל אחד ואחת מאתנו מעוניינים לגור בבית נעים; מרחב אישי חמים ומזמין בו נארח קרובי משפחה וחברים. כמו כן, על חלל זה להיות נוח, פונקציונלי ואסתטי – וזאת, לצורך ניהול שגרת יום-יום איכותית ומוצלחת. כיצד נוכל להגשים שאיפות חשובות אלו? חלק בלתי נפרד מכך כולל בחירת חלונות אלומיניום והתקנתן בביתנו – באופן המקצועי ביותר.

    מעוניינים לשדרג את ביתכם על ידי התקנת חלונות חדשים? בבואכם להתחיל בתהליך העבודה, חשוב להבין מה הוא כולל. ראשית כל, חשוב להחליט באילו חדרים תרצו להתקין את החלונות החדשים. כעת, יהיה עליכם לבחור את חומר הגלם ממנו יורכבו את החלונות. בין אם מדובר בחלונות אלומיניום, חלונות בלגיים בעלי פרופיל אלומיניום ובין אם מדובר בחלונות אלומיניום משולבים עץ – עומד בפניכם מגוון רחב של אפשרויות.

    לצד בחירות חשובות אלו, מומלץ כעת לבחור את סגנון החלון. למה הכוונה? החל מחלון פתיחה, חלון הזזה ועד חלון ציר ואף חלון היוצא למרפסת – חשוב להקדיש לכך מחשבה רבה. כמו כן, משימה חשובה לא פחות הינה יצירת קשר עם אנשי מקצוע מנוסים ואמינים; מומחים אשר יעניקו לכם את הייעוץ, המדידות וההתקנה המרשימים ביותר.

    חשיבות בחירת קבלן האלומיניום

    כשניצבים מול עבודות אלומיניום, אין זה משנה אם זה חלונות אלומיניום, חלונות מינימל, או קירות מסך צריך לחשוב על קבלן שיודע את החומר. מה זה אומר?
    תחשבו מה הייתם מצפים מקבלן אלומיניום? מעבר ליכולת שלו להעניק לכם מוצר נכון ומוגמר. אילו חלונות אלומיניום יראה לנו לבחור לבית?

    לבחור קבלן אלומיניום לפרויקט זה הדבר הלא קל בסיפור, מדוע, כי פרויקטים דורשים רמה גבוהה של מקצועיות, לצד ניסיון וידע רב בתכנון, ביכולת הייצור והשינוע.
    עם זאת, גם חייב שהקבלן שבחרתם ידע לעשות את ההתקנות הנכונות, את בדיקות האיכות הנכונות ועוד…
    מעבר לכך, על קבלן אלומיניום יש חובה נוספת והיא, היכולת לקיים ניהול מוצלח של פרויקט, לדעת לסנכרן בין כל המחלקות עד שהביצוע יקרה בשטח.

    חלונות אלומיניום לבית – ללוות את הלקוחות לאורך תהליך העבודה

    כדי ליצור אווירה נעימה ומזמינה בביתכם, אתם מוזמנים לפנות אל חברת אלורון. חברה זו, המחזיקה במוניטין גבוה ונחשבת למובילה בתחום עבודות אלומיניום, מעסיקה צוות עובדים מרשים, מקצועי ומנוסה; עובדים אשר יסייעו לכם בכל שלב ושלב של תהליך העבודה – הכול כדי לענות על הדרישות שלכם באופן הזריז והיעיל ביותר.

    חברת אלורון אלומיניום בע״מ מייצרת ומתקינה חלונות אלומיניום לבית. קיימים שימושים רבים לחלונות: הם מכניסים אור הביתה, משמשים כפתח לאוויר ואפילו משמשים כפריטי עיצוב המוסיפים חן לחלל החדר. חשוב אבל לזכור כי מעל הכל, חלונות נועדו לספק לנו ביטחון מפני מפגעים ומפני אורחים לא רצויים.

    מה כדאי לדעת אודות חלונות אלומיניום לבית?

    לאלומיניום מספר יתרונות אשר הופכים אותו לפופולרי בעיצוב חלונות:

    • איכות – מדובר בחומר איכותי אשר יכול להחזיק מעמד שנים ארוכות ויכול לעמוד בשינויי מזג האוויר.
    • קל לעיצוב – אלומיניום הוא חומר נוח שקל לעבוד איתו ולכן קל מאוד לעצב אותו במגוון רחב של דוגמאות.
    • בידוד – אלומיניום הוא חומר בידוד טוב ואיכותי, כך שניתן לאטום את החלון בבטחה.

    כאשר רוצים להתקין חלונות אלומיניום בבית, מומלץ לבחור בעל מקצוע אשר ילווה אתכם בביצוע התהליך מתחילתו ועד סופו, ויסייע לבחור את החלונות המתאימים לכם. להלן מספר דגשים חשובים שכדאי להכיר בעת הזמנת חלונות אלומיניום איכותיים:

    • חלונות אלומיניום שונים יתאימו לחללים שונים. כדאי לברר עם בעל מקצוע האם סוג אותו אתם רוצים יתאים לפרמטרים שלכם.
    • חשוב לוודא שפרופיל האלומיניום מקורי. ניתן לראות זאת בדרך כלל על החומר עצמו, אך במידה ואינכם בטוחים התייעצו עם בעל מקצוע מומחה בתחום. שימוש בחומר לא מקורי יכול לגרום לתקלות, חוסר התאמה למסגרת וכפועל יוצא מכך העדר אטימות מירבית.
    • אלומיניום משמש גם לבניית תריסים. במידה ותרצו להוסיף גם תריסים, התייעצו עם בעל מקצוע לגבי האפשרות הזאת וודאו התאמה מירבית לחלון או החלונות אותם בחרתם.

    היתרונות של חלונות אלומיניום לעומת חומרים אחרים הן רבים ומגוונים. למשל בהשוואה הברזל הוא חומר חזק ובעל מראה יוקרתי, אבל מחירו גבוה לעומת אלומיניום והוא מביא איתו חסרונות כגון היווצרות חלודה ומשקל רב. ברזל גם דורש תחזוקה באופן תדיר.

    היכן ניתן לרכוש חלונות אלומיניום לבית?

    חברת אלורון אלומיניום בע״מ היא הכתובת שלכם לחלונות אלומיניום לבית. חברת אלורון מתעסקת בייצור מגוון מוצרי אלומיניום בנוסף לייצור חלונות. חברתנו עובדת עם היצרנים המובילים בתחום האלומיניום ומספקים מוצרים אמינים, איכותיים ובטיחותיים לציבור לקוחותיה.

    חלונות לבית מחירים

    חלונות לבית מחירים הוא בדרך כלל עיסוקם של מרבית האנשים שעוברים לדירה חדשה, או אפילו סתם חושבים כיצד לשפץ את הבית ולהפוך אותו לאטרקטיבי יותר. אחד התחומים שבהם אנו צורכים יותר ויותר טכנולוגיה הוא עיצוב הבית. המוצרים השונים שאנו יכולים להכניס אלינו הביתה לשיפור שגרת החיים ואיכות החיים מתבססים גם על אלמנטים אסתטיים למדי וכמובן שעם הזמן גם הטכנולוגיה מאפשרת למוצרים הללו להיות אפקטיביים יותר. חברת אלורון אלומיניום בע”מ מציעה לכם מגוון רחב של דגמי חלונות מעוצבים לבית המתבססים על סוגים שונים ומיוחדים. אך לפני הכל חשוב שתבינו על פי מה מתבסס מחירם.

    חלונות לבית מחירים – על פי מתבסס מחירם של החלונות לבית?

    חשבתם לעצמכם כמה פעמים מהו המחיר של החלונות לבית? התשובה אינה חד משמעית. המחיר מתבסס על המון מאפיינים שונים ומגוונים שתוכלו אם רק תרצו להוסיף או לא. עיצוב הבית בוודאי שהוא מאוד חשוב למתגוררים בו ובכוונתכם להפוך את הבית למושלם, אך יחד עם זאת צריך להיות מאוד ראליים ולהיות מודעים למחירים השונים. השאלות יכולות להיות כמו: מהו גודל החלון שתרצו? זהו מרכיב חשוב מאוד בהיבט המחיר. מהו הסגנון? האם סגנון חדשני ומודרני או שמא חלון נורמטיבי של ימי קדם? צאו מנקודת הנחה, שהמחיר תמיד עלול להשתנות והבחירה תלויה אך ורק בכם. 

    על מנת לייעל את הרכישה, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מומחה ומבין על מנת לדעת מהו החלון המתאים ביותר לחלל שלכם. חשוב להבין מהי המשמעות של חלון גדול יותר שדרכו ייכנס יותר אור , לעומת חלון קטן שיעשה את הפעולה ההפוכה. מעבר לכך, ישנם חלונות עם יכולת סינון טובה יותר של תאורה טבעית ועוד.

    חשיבות בעל המקצוע

    חלונות הבית חשובים עבור לא מעט דברים בבית.  חלונות מעוצבים מאפשרים זרימה של אוויר בבית או בדירה. אם הפרישה של חלונות מעוצבים בבית לא מאפשרת זרימה טובה של אוויר, הבית מרגיש דחוס, לא נעים להיות בו ונוטים להדליק את המזגן יותר מאשר בדירה עם פרישה טובה של חלונות.

    חברת אלורון אלומיניום בע”מ מעסיקים את בעלי המקצוע הטובים ביותר אשר יודעים מהם הדגשים, מהם הצרכים וכמובן מהי מסגרת התקציב האפשרית והרצויה. כך ניתן להתאים ביעילות חלונות אלומיניום במחיר שיתאים לכל לקוח.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט