צרו איתנו קשר





    תריסי גלילה – כמה זה יעלה לי?

    בשנים האחרונות, תריסי גלילה הפכו לפריט שימושי ועיצובי שכמעט כל בית בישראל מעוניין בו, אבל האם אתם ידועים כמה זה יעלה לכם? במידה ואתם רוצים לעשות לעצמכם קצת סדר בנושא, אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא.

    מה משפיע על המחיר של תריסי גלילה?

    ישנם לא מעט פרמטרים שמשפיעים על המחיר של התריסים, והראשון שבהם הוא החומרים שמהם התריסים מורכבים. לרוב תריסים וחלונות אלומיניום, שהם נחשבים לחזקים ולטובים ביותר, הם היקרים יותר – בעקבות הביקוש ובעקבות העמידות הגבוהה שלהם.

    תריסי גלילה

    גם מיקום התקנת התריס עלול להשפיע על המחיר. ככל שמדובר בתריסי גלילה גדולים יותר שנמצא במיקום מורכב יותר בנכס כך סביר להניח שהמחיר יעלה בהתאם. חשוב לדעת שישנם עוד המון פרמטרים שמשפיעים על המחיר, ותוכלו לשמוע על כולם מאנשי המקצוע שלנו.

    אז מהו בערך הוא מחיר תריס חשמלי?

    תריסים חשמליים נמכרים בישראל של היום בטווח מחירים רחב שחשוב להכיר. קשה לתת מחיר מדויק משום שהוא יכול להשתנות מאוד בין תריס לתריס, אך לרוב מדובר על עבודה בסדר גודל של כמה עשרות אלפי שקלים. על אף שמדובר בהשקעה גדולה יחסית, חשוב לזכור כי מדובר במוצר שילווה אתכם במשך שנים רבות ושאינו יידרש לעבודות תיקון או שיפוצים באופן תדיר, מה שהופך את ההשקעה בתריסי גלילה חשמליים להשקעה משתלמת במיוחד.

    האם לתריס אור יש מחיר שונה?

    אם כבר חיפשתם ברשת ״תריס אור מחיר״ סביר להניח שראיתם מגוון רחב של הצעות מחיר ובקשות תשלום בעבור העבודה. באופן עקרוני ניתן לומר שכן, לתריסי אור יש מחיר שונה מתריסים חשמליים אחרים, ולרוב המחיר יהיה גבוה יותר משום שמדובר בסוג מיוחד של תריסים שיודע לקחת את אור השמש ולהשתמש בו בכדי לעשות פלאים בבית.

    אז אם אתם מעוניינים בתריסי גלילה ורוצים לוודא שאתם רוכשים לעצמכם את האיכותיים ביותר במחירים המשתלמים ביותר – הגעתם למקום הנכון. אצלנו ב״אלורון – קבלן אלומיניום וזכוכית בפריסה ארצית״ תוכלו לרכוש לעצמכם תריסים איכותיים שילוו אתכם במשך שנים רבות. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לגלוש באתר ולהתרשם מהמבחר שיש לנו להציע עבורכם!

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות