צרו איתנו קשר





    קיר מסך קליל – האפשרויות והיתרונות

    קיר מסך קליל מהווה למעשה קיר או מערכת מעטפת לחזית הבניין, מבית המותג קליל – אשר נחשב לאחד המובילים בתחום. קיר מסך מורכב בעיקר מחומרים קלים, כמו זכוכית לדוגמא, אשר מאפשרת לאור טבעי לחדור לחלל הפנימי. קירות מסך אינם מבניים ומתוכננים לשאת את משקלם ואת הכוחות הסביבתיים הפועלים עליהם, כגון עומסי רוח. המונח “אור” מתייחס בהקשר זה למשקל החומרים בהם נעשה שימוש ולשקיפות הקיר, המאפשר לאור יום להאיר את פנים המבנה.

    היתרונות של קיר מסך

    קיר מסך טומן בחובו קשת של יתרונות בראש ובראשונה, העיצוב המרשים והייחודי, אשר תורם תרומה אסטטית גדולה למבנה. יתרונות נוספים באים לידי ביטוי בעמידות גבוהה ובנושאים פונקציונאליים שונים כמו, העובדה שהודות לאותם הקירות המבנה בולט יותר גם בלילה, ללא צורך בשימוש באמצעי תאורה – מה שחוסך את הוצאות החשמל.

    מעבר לכך, הקיר מסייע בכל מה שקשור לבידוד טרמי ומגן על המבנה מפני תזוזות שונות אשר יכולות לנבוע מתנאי מזג אוויר כמו רוחות חזקות. כמובן, שכיום הודות לטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, קיימת אפשרות לשדרג את קירות המסך ולקבל תוצאה שהיא מרשימה וייחודית אף יותר.

    לכן, כאשר מבררים פרטים לגבי קיר מסך קליל, כדאי לבחון גם את האפשרויות לשדרוגים ושיפורים שונים.

    קיר מסך קליל – הסיבות בגינן מדובר בבחירה הנכונה

    אם אתם מחפשים אחר קירות מסך, אתם עתידים לגלות מגוון רחב של אפשרויות, כאשר בהליך הבחירה, ההמלצה היא לשים דגש על פרמטרים כמו: איכות, התאמה לדרישות ולצרכים וכמובן גם נראות. כמובן, שבמידה ותבחרו בקירות מסך מבית מותג בעל שם ומוניטין כמו קליל לדוגמא, תוכלו ליהנות משקט נפשי בידיעה שמדובר בבחירה הנכונה.

    מלבד קירות מסך גם חלונות קליל, נחשבים לאפשרות מועדפת על ידי לקוחות רבים – כאשר, גם במקרה הזה כדאי לשים דגש על אותם הפרמטרים אשר יבטיחו את הבחירה האופטימאלית כמו לדוגמא, חלונות קליל מחיר.

    אם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות הפונקציונאליים והעיצוביים של קיר מסך קליל, דעו שהגעתם לכתובת הנכונה למטרה.
    חברת אלורון המקצועית והמנוסה מתמחה ב ייצור חלונות, דלתות, קירות מסך ותריסי גלילה בסטנדרטים בלתי מתפשרים ותוך מענה על הצרכים והדרישות של הלקוחות.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות