צרו איתנו קשר





    קירות מסך מאלומיניום: התקנה בפריסה ארצית

    קירות מסך אלומיניום הם תחום הדורש רמת התמחות גבוהה בטכניקה ובפתרונות הקיימים בתחום.

    קיר מסך אלומיניום הוא למעשה קיר חוץ המהווה חלק ממעטפת המבנה, אך אינו חלק מיסודות המבנה. לקיר מסך אין תפקיד מבני במבנה והוא לא אמור לשאת במשקלו של שלד המבנה או להוות חלק ממנו ולכן ניתן לייצור מאלומיניום או מחומרים קלים אחרים.

    אם אתם מחפשים חברה להתקנת קירות מסך אלומיניום בדרום, במרכז, מחוז ירושלים או הצפון, כדאי שתפנו עוד היום לחברת “אלורון” אלומיניום בע”מ.

    קירות מסך אלומיניום לבניינים

    מדוע קיר מסך קליל ולא אחר? ובכן, קירות מסך מכילים בתוכם חומר שהוא קליל ויסודות המבנה לא תלויים בו ובכך שומרים על החוזק והיציבות המבנית שלו.

    זאת אומרת, אם נשווה את זה למושג מוכר- זהו סוג של גיבוי למבנה שכבר קיים.

    המטרה העיקרית של קיר המסך היא למעשה לתמוך בקיר הקיים ולייצב אותו ובאמצעות זה למנוע סכנות ולשמור על בטחון מלא.

    קיר מסך קליל פותח בפניו אפשרויות של שימושים בזכוכית, באלומיניום ובעוד המון חומרים קלים אחרים. באמצעותו, תוכלו לקבל יתרון ענק: ניתן ליצור חיבור מרהיב ויוצא דופן בין חלל הפנים של המבנה ובין מרחב החוץ שמקיף אותו, תוכלו להקיף את המבנה או ליישם לפחות בחזית אחת שלו, קיר מסך מזכוכית במקום מבטון אטום.

    מדוע לבחור דווקא באלרון אלומיניום בע”מ?

    במידה וחיפשתם “קירות מסך קבלנים” והגעתם אלינו לאלורון אלומיניום בע”מ, דעו שהגעתם לחברה קבלנית לקירות מסך וותיקה ומובילה בתחום האלומיניום, ומתמחה בייצור מגוון רחב מאוד של מוצרי אלומיניום לבית ובכלל זה חלונות אלומיניום, דלתות אלומיניום, קירות זכוכית פנימיים.קירות מסך

    החברה עובדת עם יצרני קירות מסך מהמותגים בינלאומיים בתחום זה ומציעה גם אפשרויות של ייצור מקומי בהתאמה אישית על פי דרישות הלקוח ותמיד תוך עמידה מלאה בכל התקנים המחמירים הקיימים בתחום.

    קירות מסך זכוכית מחיר תלוי סוג ומ”ר

    קירות מסך זכוכית הם מעולים למבנים מכל סוג שהם ואינם נושאים עליהם את המשקלים של הרצפה והתקרות. קירות אלה משמשים לחסימת אוויר ורטיבות כמו גם להפחתת תזוזות כתוצאה מרוח או תנודות גיאולוגיות.

    קירות מסך מחירים מתאפיינים במספר פרמטרים, עלות קיר מסך תלויה מאד בסוגו ובצורך שיש ללקוח, קיר מסך זכוכית מחיר תלוי בגודל מעטפת המבנה וגובהה ובד”כ מחושב על פי מטר רבוע.

    יש לציין שבראש ובראשונה קירות מסך הם אלמנטים עיצוביים אשר טומנים בחובם יתרונות רבים מבחינת הבניין ומאפשרים לשדר אמירה וויזואלית.

    מחפשים קירות מסך זכוכית לבית או למשרד למראה יוקרתי ומסוגנן? חברת אלורון אלומיניום בע”מ כאן כדי לספק עבורכם את קירות המסך האיכותיים ביותר הקיימים היום בשוק.

    קירות מסך זכוכית במגוון דגמים

    התקנת קירות מסך כוללים בתוכם יתרונות רבים: בין היתרונות הגדולים שמאפיין את קיר המסך הינו אותו חיפוי החיצוני המאפשר להתקין עליו חומרים קלים כמו אלומיניום וזכוכית.

    חומרים מסוג זה הינם חיוניים בתפקידם ומאפשרים למבנים ליהנות מגיבוי תומך, ואור טבעי המגיע מבחוץ. חיפוי של קיר מסך אלומיניום מגן על המבנה מפני חדירה של מזהמים ומבחינה ביטחונית הוא יכול לעזור בשריפות ולהאט את התפשטותה של האש.

    פעם, קירות מסך שימשו חלק משיטות הבניה של ארמונות וטירות בכל רחבי אירופה, והיום הן הפכו לבין החומרים העיצוביים היותר מודרניים שנוצרו.

    השיטה של חיבור קירות לקירות חיצוניים תומכים הפכו לשיטה ידועה בעולם שמאפיינת מבנים מרהיבים והיסטוריים בכל העולם.

    קירות המסך הייחודיים עשו אפוא גלגול ושדרוג לעולמינו והם מעטרים מבנים במתחמי היי טק, מסחר, קניונים ועוד. הזכוכית יכולה להיות שקופה או בצבעים וגוונים שונים. למשל, זכוכית בגוון כחול עמוק נחשבת לפופולרית מאד.

    מדוע דווקא זכוכית?

    ישנם המון חומרים טובים וקלים שיהיה אפשר לעבוד איתם בבטחה כאשר חושבים על התקנת חיפוי חיצוני, אך זכוכית נחשבת מבחינה זו לחומר גלם מושלם שמספק מראה ויזואלי מרשים ברמה מודרנית ואסתטית.

    פרופילים שעשויים מאלומיניום מחזיקים את קיר המסך בנקודות ספציפיות ומשמשים בין השאר להצללות ולשילוב מקומות ייעודיים עבור חלונות ודלתות.

    לפרטים נוספים צרו אתנו קשר עוד היום.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות