צרו איתנו קשר





    קירות זכוכית: הטרנד של העידן המודרני

    קירות זכוכית הם טרנד הולך וגדל בעידן המודרני של תקופתנו. תוכלו למצוא קירות ומחיצות זכוכית במשרדים גדולים וקטנים, וכן בבתים פרטיים, למשל בסלון של בתים.

    קיר הזכוכית מוסיף את האלגנטיות העל זמנית למראה הסלון או למראה המשרד, ואין ספק שהוא מיוחד יותר בנראות שלו מאשר הקיר הלבן הסטנדרטי.

    מחיצות של זכוכית מעניקות אשליה של חלל פתוח במשרד, מה שמאפשר אינטרקציה פתוחה ונגישה יותר בין אנשי הצוות, ונעים יותר לעין. בנוסף, קיר הזכוכית מאפשר לאור השמש להיכנס לחלל החדר כולו, ואז החדר מואר יותר ולא חשוך, מבחינה פרקטית. בהחלט פתרון נהדר למשרד או לבית.

    למה נועדו קירות זכוכית פנימיים?

    קירות זכוכית נועדו לשימושים מגוונים, בעיקר היתרון של הזכוכית שהיא שקופה, ניתן לראות דרכה וכן מבחינה עיצובית, הזכוכית יוצרת אשליה של חלל גדול יותר, לעומת קיר אטום. מחיצות זכוכית למשרדים, למשל, יוצרים הפרדה בחלל העבודה, אבל עדיין מאפשרים נוחות ונראות של חלל פתוח, באמצעות מחיצות הזכוכית.

    תוכלו למצוא גם קיר זכוכית לחדר השינה, מוסיף עיצוב ייחודי לחלל חדר השינה שלכם. קיר זכוכית לסלון הוא גם אפשרות מעניינית מבחינת הייעוד של קיר הזכוכית, אשר מוסיף טאץ’ יוקרתי ועיצוב מקצועי לחלל הסלון שלכם. אין ספק שקיר זכוכית בסלון יתרום רבות להתפעלות חיובית מכל מי שיבקר בסלון הבית שלכם.

    קירות זכוכית חיצוניים

    מערכות זכוכית חיצונית שאנו משווקים ומתקינים במגוון פרויקטים מספקות את השילוב המושלם של סגנון, עמידות ופונקציונליות. פתרונות הזכוכית החיצוניים שלנו מציעים אור טבעי משופר ונוף פתוח, והופכים את הבית או המשרד שלך לחלל מסביר פנים ומואר.

    קירות זכוכית חיצוניים יכולות לחולל מהפכה בחללים, לספק מעברים חלקים פנים-חוץ בלי לפספס את הנוף שבחוץ,  מערכות אלו אסתטיות ומציעות יתרונות פרקטיים כמו שיפור באור טבעי, בידוד תרמי ואף הפחתת רעש.

    היכן תוכלו לרכוש קירות זכוכית?

    קירות זכוכית למשרדים הם מבוקשים במיוחד בארגונים רבים וכן קירות זכוכית לבתים פרטיים. תוכלו לפנות אל החברה הנ”ל כדי להתייעץ אודות קיר זכוכית שיכול להתאים לכם, לבית או למשרד, ותקבלו מספר הצעות אטרקטיביות עבורכם. מבין הצעות אלו תוכלו לבחור את ההצעה המתאימה ביותר שאהבתם.

    קירות זכוכית תוכלו לרכוש אצל המקצוענים בתחום זה, למשל חברת אלורון, חברה קבלנית בתחום של אלומיניום וזכוכית. החברה היא בעלת ניסיון בתחום הזכוכית, כגון קיר זכוכית או מחיצות זכוכית למיניהם, כגון מחיצות זכוכית דקורטיביות לבתים או למשרדים למיניהם.

    אז לא להסס וצרו קשר עם החברה לעיל כבר ברגעים אלו, לקבלת שירות איכותי ומקצועני עבורכם!

    קירות זכוכית פנימיים

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות