צרו איתנו קשר





    קבלן אלומיניום למגוון פרויקטים

    אלומיניום הוא אחד החומרים המגוונים והשימושיים ביותר בתחום עבודות הבנייה. קבלן אלומיניום מקצועי ובעל ניסיון יוכל לבצע אינספור סוגים של עבודות אלומיניום שונות, שישמשו למגוון רחב של שימושים במשק הבית או בסביבת העבודה.

    האלומיניום משמש למגוון פתרונות בנייה עבור מקומות בהם צריך חומר חזק וקל, אותו ניתן לעצב בקלות יחסית למגוון שימושים. במאמר זה נפרט על כמה מהם.

    חלונות אלומיניום

    אחד השימושים העיקריים של אלומיניום הוא בתחום התקנת החלונות. האלומיניום משמש למסגרת חזקה ועמידה, שאינה כבדה ומקשה על הפתיחה והסגירה של החלון.קבלן אלומיניום
    קיימים אינספור דגמים של חלונות שונים המשתמשים במסגרת אלומיניום.

    על מנת לבצע את ההתקנה בצורה מקצועית, שלא תתפרק ולא תקשה על השימוש בחלון, נעזר בשירותיו של מתקין חלונות אלומיניום מנוסה. כחלק מהמקצוע, מהתקנת חלונות אלומיניום דורשת היכרות עם כל סוגי החלונות הנפוצים כיום במשקי הבית בישראל -חלונות קליל, חלונות בלגיים, חלונות קלאסיים וכיוצא באלה.

    תריסי גלילה

    שום חלון אינו שלם בלי תריס, המאפשר לנו לשלוט בכמות האור הנכנסת לחדר, ואוטם במקרה הצורך את החלון. תריסי גלילה הם פתרון עמיד, שמחירו אינו יקר בכלל.
    ברוב תריסי הגלילה נמצא את האלומיניום כחומר הגלם העיקרי. האלומיניום מאפשר לנו ליצור מבנה גמיש, שאינו מאבד מחוזקתו בשל שימוש ממושך בתנועת התריס. למעשה, גם בתריסים מסוגים אחרים כמו תריסי אור האלומיניום הוא החומר העיקרי בו נעשה שימוש.

    קירות מסך

    קיר מסך הוא קיר במבנה הבית שאינו מהווה חלק משלד המבנה. בצורה זו הוא לא אמור לשאת את משקל הבניין, וניתן לייצר אותו מחומר קלים וגמישים יחסית. אלומיניום הוא הפתרון המושלם עבור קיר מסך, משום שהוא זול וגמיש, אך עמיד לפגעי מזג אוויר ולפגעי הזמן. התקנת קיר מסך שכזה דורשת מומחיות וטכניקה של קבלן אלומיניום מנוסה, המתמחה בעבודות אלומיניום בהיקף משמעותי.

    אנו באלורון עבודות אלומיניום גאים לספק ללקוחותינו שירות מקצועי, אדיב ומסור מזה למעלה מעשור. צוות העובדים שלנו מומחה בעבודות אלומיניום מכל הסוגים, וישמח לייעץ בכל שאלה או התלבטות בתחום שעלולה להיות לכם. המומחיות והניסיון העשיר שלנו מאפשרת לבצע כל סוג של פרויקט אלומיניום עבורכם, תוך מתן מענה מקיף לכל בעיה וצורך.
    אל תהססו לפנות אלינו וליצור איתנו קשר עוד היום לתיאום פגישה.

     

    sss

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות