צרו איתנו קשר





    מתקין חלונות אלומיניום בכל מקום בארץ

    למה בכלל חלונות אלומיניום? מדובר בבחירה אולטימטיבית. האלומיניום הוא חומר חזק שמספק מידת אטימות בלתי מתפשרת לחלון שלכם. כך תוכלו להיות מוגנים גם מרעש, גם מפגיעות מזג אוויר וגם לקבל פרטיות.

    החומר חזק ועמיד ולכן משומש רבות בתעשייה, בין אם לשימוש עסקי ובין אם לשימוש בבית. האלומיניום נשמר היטב גם במזג אוויר קשה ולכן הוא מעולה דווקא לחלונות. האלומיניום הוא בחירה נפוצה לחלונות גם מאחר והוא עמיד בפני קורוזיה, תכונה קריטית במיוחד לחלונות.

    חלונות הם החלק היחידי בבית שנמצא בממשק מתמיד עם הסביבה החיצונית ולכן חשוב שהם יהיו מוגנים מסכנה של חלודה. איפה תשיגו מתקין חלונות אלומיניום איכותי? כל הפרטים ממש כאן.מתקין חלונות אלומיניום

    מתקין חלונות אלומיניום לכל מקום ועניין

    חלונות אלומיניום הם לא רק פרקטיים, אלא גם מעוצבים וככה נותנים לכם הכל בחבילה אחת. האלומיניום הוא מתכת גמישה ונוחה לעבודה וכך ייצור חלונות אלומיניום הפך פשוט ונפוץ כל כך. מאחר ומדובר במתכת כה נוחה לעיבוד, מגוון העיצובים שניתן ליצור איתה רחב באותה מידה.

    תוכלו למצוא בשוק חלונות אלומיניום בעיצובים פשוטים וקלילים ומנגד גם חלונות אלומיניום בעלי מראה יוקרתי יותר. חלונות אלומיניום יתאימו לכם לבית פרטי, לבניין לחנות או למשרד.

    כדי להבטיח חלון אלומיניום מושלם גם בשבילכם כדאי לבחור מתקין חלונות אלומיניום מן השורה הראשונה.

    חלונות אלומיניום וחלונות קליל

    החלונות של קליל הפכו למוכרים בכל בית, ויש לכך סיבה. חלונות האלומיניום של קליל עם קיר מסך קליל, מיוצרים במיוחד בצורה המותאמת למזג האוויר החם של ישראל. הם מבודדים טמפרטורה בצורה מושלמת וישמרו את הבית מוגן מאתני מזג האוויר בחוץ.

    מעבר לכך, הם מגיעים במגוון צבעים שיכולים להתאים לכל סביבה. מומלץ לכם להתייעץ עם מתקין חלונות אלומיניום שייתן לכם את כל המידע הדרוש לגבי חלונות אלומיניום מחיר למטר, ולגבי האפשרויות העומדות בפניכם. אנחנו כאן באלורון מציעים שירותי התקנה של חלונות אלומיניום ממגוון עיצובים.

    אנשי המקצוע שלנו מנוסים ומוכנים ללוות אתכם ולבצע עבודות הרכבה מכל סוג שהוא. אנחנו נדאג להתקין בשבילכם חלונות אלומיניום, חלונות עץ אלומיניום ועוד מגוון פתרונות במיוחד עבורכם.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות