צרו איתנו קשר





    חלונות קליל מחירים – ממה הם מושפעים?

    אי פעם חיפשתם בגוגל ״חלונות קליל מחירים״? במידה וכן, סביר להניח שלא הצלחתם לקבל תשובה חד משמעית לשאלה, ובצדק. יש לא מעט פרמטרים שיכולים להשפיע על מחירם של חלונות קליל, וחשוב להכיר אותם לפני שאתם מתחילים בקניות. רוצים לדעת בדיוק על מה אנחנו מדברים? המשיכו לקרוא.

    ייצור חלונות אלומיניום

    חלונות קליל מאלומיניום מיוצרים בצורה איכותית ומורכבים מחומרי הגלם הבסיסיים ברמה הגבוהה ביותר על מנת לספק את החוויה המושלמת של איטום מיטבי, שמירה על הטמפרטורה ועיצוב חדשני וחלק. אלומיניום הוא מתכת נוחה לעבודה, ולפיכך עלויות הייצור והעיצוב שלה אינה גבוהות. כך, גם מחיר המוצר הסופי אינו גבוה בהשוואה למוצרים אחרים.

    מחיר שמושפע מסוג הפרופיל

    חלונות קליל מחירים מושפעים גם מבחירת פרופילי אלומיניום מגוונים. ישנם לא מעט פרופילים שונים, אותם אתם יכולים לבחור בהתאם לסגנון העיצובי הרצוי או בהתאם למבנה הבניין. חשוב לזכור שכל פרופיל מגיע עם תג מחיר שונה, כך שמומלץ לבקש ולהכיר גם את המחיר של הפרופילים עצמם ואת ההבדלים ביניהם.

    חלונות קליל: 2 קיפ וקבוע

    מחיר שמושפע מגודל החלון

    כל קבלן קליל יוכל להגיד לכם שאחד האלמנטים שהכי משפיעים על הצעת המחיר שתקבלו הוא גודל החלון, ויש בכך היגיון: חלונות גדולים דורשים יותר חומר ויותר אלומיניום, מה שאומר שהם יהיו יקרים יותר.

    מחיר שמושפע מהמורכבות העיצובית

    אם אתם מעוניינים לרכוש חלון מעוצב ובעל גימורים ופרטים רבים, סביר להניח שהמחיר שלו יהיה גבוה יותר מזה של חלון ״פשוט״. הכלים העיצוביים המתקדמים של היום אמנם מאפשרים לנו לעצב חלונות אלומיניום ביתר קלות, אך העלויות השונות עדיין יכולות להשפיע על ההחלטה שלכם.

    חלונות קליל במחירים משתלמים – רק אצל קבלנים מנוסים

    אחרי שעשינו סדר בכל הנושא של חלונות קליל מחירים, לא הגיע הזמן שתתחדשו בחלונות הטובים ביותר בישראל? אצלנו ב״אלורון״ תוכלו למצוא מגוון דגמים של חלונות קליל במחירים משתלמים ובאחריות ארוכה במיוחד. אנחנו מזמינים אתכם להציץ בקטלוג שלנו ולראות את כל הטוב שאיגדנו עבורכם. במידה ויש לכם שאלות או שאתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר בהתאמה אישית, תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון: 076-5404159.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות