צרו איתנו קשר





    חלונות קליל – חלונות אלומיניום למראה מודרני

    חלונות העץ הישנים של פעם כבר מזמן הוחלפו בחלונות אלומיניום מודרניים, נוחים לשימוש ושמחזיקים למשך שנים רבות, חלונות קליל מחירים משתנים, מובילים את השוק בישראל בעיצוב חלונות האלומיניום.

    יתרונות חלונות האלומיניום

    1. עמיד בפני עיוות, קורוזיה והתגמשות
    2. קל משקל ורב-תכליתי אך עמיד
    3. עמיד לאורך זמן (עד 30-40 שנים)
    4. כמעט ללא תחזוקה לחלוטין
    5. בידוד פנטסטי
    6. שומרים על החמימות בפנים לתקופות ארוכות מה שהופך אותם לחסכוניים מאוד באנרגיה.
    7. זמין במגוון עצום של צבעים
    8. חלונות אלומיניום שימושיים גם באזורי שימור, מכיוון שהם ניתנים לעיצוב בכל סגנון בקלות יחסית.

    חומר האלומיניום נחשב לסמל האדריכלות המודרנית. האלומיניום נראה מבריק ואלגנטי, חלונות האלומיניום ניתנים לצביעה באבקה לגימורים שונים. אחד הדברים הטובים ביותר שניתן לעצב אותן כחלונות הזזה סטנדרטיים ומודרניים למטרות אסתטיות.

    חלונות עץ אלומיניום

    שילוב חדשני ומודרני של חלון המשלב עץ ואלומיניום, מתאים בעיקר למי שמעדיף שילוב של שני החומרים האלו- המראה הכפרי של העץ והאורבני של האלומיניום. מדובר למעשה בעץ מלא ואיכותי שמעליו ציפוי אלומיניום מבודד. המאפיין העיקרי של חלונות אלו הוא שהאלומיניום שומר על העץ מפני פגעי הסביבה ומזג האוויר, חלונות כאלו מתאימים למי שמעוניין במראה הכפרי של העץ בשילוב ההגנה והעמידות של האלומיניום.

    סוגי חלונות קליל

    לקליל יש מגוון רחב של קולקציות ועיצובים של חלונות אלומיניום תוך השמת דגש על גימור, צבע וצורה טרנדיים ומודרניים שישדרגו כל בית ודירה: סדרת הבאוהאוס שמתאפיינת בסגנון רטרו ומסגרות דקות, הסדרה הבלגית שבה אלמנטים כפריים וצבעים מיוחדים, סגנון הסלים המינימליסטי, סגנון הבולד בעל המסגרות העבות, סגנון הבייסיק הקלאסי ועוד.

    חלונות אלומיניום – מחיר?

    כמו בכל תחום עיצובי לבית, האיכות שווה את המחיר. מומלץ להזמין חלונות אלומיניום לביתכם ממומחים בלבד שיתקינו אותם בצורה המקצועית ביותר. עם זאת המחירים תלויים כמובן בסוג העיצוב וכמות החלונות והדלתות שקיימים בביתכם. בגדול התקנת חלונות קליל עולים בין 1000-3000 ש”ח לחלון.

    חלונות קליל מאלומיניום הם בחירה מצוינת לכל מבנה. אלו חלונות עמידים מחומרים איכותיים ובעיצובים יפיפיים ומודרניים שיתנו לכל חלון בבית את המראה המיוחד שלו, תוך שמירה על בידוד מרבי והגנה מפגעי מזג האוויר של האקלים הישראלי.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות