צרו איתנו קשר





    חלונות קליל במגוון פרופילים

    עד לפני שנים לא רבות היה התחום הזה של האלומיניום תחום הרבה יותר מצומצם. לא היו כל כך הרבה מוצרים שנעשו מאלומיניום. בעיקר היו אלו הסורגים שהיו נחלתם הבלעדית של המסגריות. כיום העולם השתנה וטרנדים התהפכו. יש היום הרבה בתים אשר בהם מבקשים להתקין דווקא סורגים מזכוכית, במיוחד במרפסות.

    חלונות קליל הם כבר מזמן שם מותג

    גם בחלונות יש היום הרבה שמעדיפים סורגים שקופים עשויים אף הם זכוכית. מנגד, מוצרים רבים שנעשו עד כה מעץ, הפכו להיות מיוצרים מאלומיניום. כמו לדוגמא חלונות קליל, שערים של חצרות, גינות או בתים פרטיים, גדרות סביב בתים, פרגולות ועוד מגוון גדול של מוצרים שהיו תמיד עשויים עץ הפכו כולם להיות מיוצרים מאלומיניום.

    לאלומיניום יש הרבה מאוד יתרונות ולא לחינם הוא הפך להיות שחקן ראשי בכל מה שקשור למוצרים שונים לבית. קבלן אלומיניום הוא האיש והוא הכתובת לייצור איכותי ומושלם של עבודות אלומיניום מכל סוג, לכל צורך ולכל מטרה.

    קבלן אלומיניום מומחה ומקצועי לשירותכם בייצור חלונות קליל מכל הסוגים. קליל 2200 ,קליל 9400, קליל 4300 וקליל באוהאוס 5600.

    איך בוחרים קבלן אלומיניום להתקנה חלונות קליל?

    אם אתם חושבים על חלונות קליל ואתם רוצים ללכת על חלונות אלומיניום קליל, אתם כמובן צריכים לפנות בראש ובראשונה אל מתקין חלונות אלומיניום. הוא זה שיתכנן עבורכם את החלון בהתאם לצרכים שלכם והציפיות שיש לכם מהתוצאות ומהחלונות.

    קבלן אלומיניום במרכז ישלים עבורכם את כל החבילה כאשר הוא גם יתאים לכם תריסים חשמליים בהתאם לחלונות.
    כך שבהחלט אפשר לומר ששירות של קבלן אלומיניום חוסך לכם זמן ועבודה. היות וכל מה שאתם צריכים לחלון שלכם כבר תקבלו אצלו בחבילה אחת.

    למה תריסי אלומיניום חשמליים?

    כאשר אתם מזמינים חלונות אלומיניום, כדאי שתחשבו גם על תריס אור חשמלי. אז לא בכל חלון שווה להשקיע תריס חשמלי, כי אם מדובר בחלון קטן וצר, הרי שהתריס החשמלי יהיה כמעט מיותר. אבל אם יש לכם חלונות רחבים וגדולים, תריס מאלומיניום יהיה כבד מאוד לשימוש. במקרה כזה שווה בהחלט ללכת על תריס חשמלי שיקל עליכם את הפתיחה והסגירה של התריס.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות