צרו איתנו קשר





    חלונות אלומיניום- כל מה שרציתם לדעת:

    המסגרת של תריסים וחלונות אלומיניום למעשה עשויה מחומר האלומיניום. חלונות אלו נעשו פופולאריים מאוד בשנים האחרונות, והופכים להיות החלונות הנפוצים ביותר המותקנים בבתי מגורים, בתי עסק וחללים ציבוריים למיניהם. חלונות אלומיניום מגיעים במגוון של עיצובים וסגנונות; חלון בלגי, חלון ציר, חלונות הזזה ובאוהאוס.
    יתרונות חלונות אלומיניום:

    חלונות אלומיניום לא הפכו פופולאריים סתם כך, אלא יש לחומר האלומיניום יתרונות רבים על פני החומרים האחרים הקיימים בשוק מהם ניתן לייצר מסגרות של חלונות.

    ראשית, האלומיניום הוא חומר איכותי וקל, נוח לעבוד איתו ולכן קל מאוד לייצר ממנו מסגרות לחלונות. כמו כן חלונות אלומיניום מאוד נוחים וקלילים להזזה פתיחה וסגירה.

    שנית, מדובר בחומר עמיד מאוד, והוא יכול להחזיק מעמד שנים ארוכות. כאשר בחלונות עסקינן, ברור לנו שמדובר בהשקעה לטווח הארוך, ולכן כדאי לנו לבחור בחומר אלומיניום ליצירת המסגרת. בנוסף, הייצור עצמו הוא מהיר וגמיש וניתן לעצב את המסגרת במגוון סגנונות כפי שפורט לעיל.

    הייצור המהיר, הנוחות של עבודה עם אלומיניום והזמינות של חומר הגלם, הופכים גם את תהליך הייצור להרבה יותר זול.

    חלונות אלומיניום דגמי קליל

    כמו כן, על מנת לקבל את כל היתרונות של חלונות אלומיניום ולהימנע מחסרונות כגון; מחסור בבידוד תרמי ראוי בשל מוליכות חום, ניתן לשלב בינו לבין עץ ולקבל חלונות עץ אלומיניום- חלונות העשויים מעץ בחיפוי של אלומיניום, כך מקבלים את הטוב משני העולמות- בידוד תרמי ראוי והגנה חיצונית של חיפוי אלומיניום.

    חלונות אלומיניום מחיר:

    המחיר של חלון האלומיניום תלוי כמובן בגודל החלון ובמספר החלוקות, והוא נע בין 1,600 ₪ – 4,000 ₪ לחלון. עולם האלומיניום מתנהל באופן בו הלקוח מזמין את הפרזול מחברות כמו; קליל, אקסטל, פלמנט וכד’, את הזכוכית מייצרני זכוכית השונים, את התריסים במידה וצריך. כל החומרים הללו מגיעים למפעל בו חותכים את המוצרים לפי המידות, ומחברים את הכל לקבלת המוצר הסופי.

    אלורון- מומחים באלומיניום וזכוכית:

    באלורון תוכלו למצוא את אחד המפעלים המפוארים והאיכותיים ביותר בארץ לייצור חלונות. שם תוכלו לייצר את כל הדגמים הקיימים בתחום האלומיניום בארץ, וכן תוכלו לבחור ממגוון רחב של מוצרים; קליל, אקסטל, אלובין, שרמר ועוד. בחירה באלורון תבטיח לכם הנאה משירות מסור ומהימן, 5 שנות אחריות על התוצרים, תכנון מוקפד וכמובן אספקה מהירה לכל חלקי הארץ.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות