צרו איתנו קשר





    חלונות אלומיניום במחיר אטרקטיבי במגוון עיצובים

    חלונות אלומיניום הם בחירה פופולרית כאשר מדברים על בנייה עכשווית. ולמרות שהם נראים נהדר, זה לא רק המראה הטוב שלהם שהופך אותם לפופולריים כל כך, יש להם גם הרבה יתרונות מבחינת הפרקטיות שלהם.

    כשזה מגיע להחלטה על תכנון ועיצוב חלונות, תריסים וחלונות אלומיניום משתלבים בצורה נפלאה בבניינים ובבתים בכל הסגנונות. חלונות האלומיניום האיכותיים ביותר מציעים גם יעילות תרמית כמעט ללא תחרות, הם זקוקים לתחזוקה מועטה ובעלי אורך חיים רב – אלו הם פרמטרים חשובים לשקול כאשר אתם מתעניינים בעיצובי חלונות. אומנם חלונות אלו אינם האופציה הזולה ביותר בשוק, אך היתרונות הברורים של סוג חלונות אלו לעיתים עולים על השיקולים הכספיים.

    מהם היתרונות של חלונות אלומיניום?

    • יש הרבה סיבות מאחורי הפופולריות ההולכת וגוברת של תריסים וחלונות אלומיניום, כולל המראה הטוב שלהם.
    •  עמידות בפני עיוותים, קורוזיה והתגמשות
    •  קל משקל ורב-תכליתי אך עמיד לאורך זמן
    •  אינם דורשים תחזוקה רבה
    • ניתנים למחזור בצורה מלאה
    • הם מספקים בידוד פנטסטי ושומרים על החמימות בפנים לתקופות ארוכות מה שהופך אותם לחסכוניים מאוד באנרגיה.
    • זמין במגוון של צבעים וסגנונות
    • הם משתמשים בטכנולוגיית הפסקה תרמית, כלומר יש להם מחסום בין זגוגית הזכוכית הפנימית והחיצונית. המחסום עשוי מחומר פחות מוליך וזה עוצר את העברת החום, הם בעצם שומרים חום פנימה וקור החוצה.

    ומה לגבי המחיר?

    כשזה מגיע להגשמת רעיונות הזיגוג שלך, המראה, העמידות והיעילות התרמית של חלונות אלומיניום גוברים על סוגי חלונות רבים אחרים, מה שהופך את ההוצאה הראשונית הזו לשווה את זה. כדאי גם לקחת בחשבון שבניגוד לחלונות עץ, לא יידרשו עלויות תחזוקה בעתיד.

    מחירי חלונות אלומיניום ישתנו בהתאם למספר גורמים, לרבות גודל הנכס בו הם מותאמים ומספר החלונות המוחלפים/מותקנים וכן בחירת הזיגוג שלכם. כמובן שגם הגודל והמפרט של החלונות עצמם ישפיעו על הצעות המחיר שתקבלו.

    אצלנו באלורון אלומיניום בע״מ עובדים במפעל על הכנת פתרונות הזיגוג המתאימים ביותר לצרכים שלכם. במפעלנו אנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק, כמו חלונות קליל, ויצרני זכוכיות ותריסים מובילים כדי לייצר עבורכם את התוצר הסופי האיכותי ביותר אותו אנו מתקינים בביתכם. פנו אלינו כדי לקבל ייעוץ והצעת מחיר עבור הפרויקט הבא שלכם.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות