צרו איתנו קשר





    אבטחת המרחב עם תריסי גלילה

    תריסי גלילה הם אחד ממוצרי ההצללה הנפוצים והמבוקשים ביותר בישראל. הכלים הטכנולוגים המתקדמים שעומדים לרשותנו מאפשרים לנו לייצר עבורכם מגוון תריסים רחב, מה שיכול להקשות עבורכם את ההחלטה. במידה ואתם רוצים לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לבחור תריסים לבית או לעסק שלכם, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

    הבינו ממה הם מורכבים

    בעידן של היום, תוכלו למצוא תריסי גלילה המורכבים מסוגי חומרים שונים, שהמוביל ביניהם הוא תריס אלומיניום. לכל חומר יש יתרונות וחסרונות אחרים, לכן שווה להשקיע במחקר קטן, להכיר את החומרים ולהבין מי הוא הנכון עבורכם.

    תריסי גלילה מאלומיניוםבחנו את אופן ההפעלה

    ישנם שני סוגים עיקריים של תריסי הצללה: תריסים חשמליים ותריסים ידניים. קל מאוד למצוא תריסים משני סוגים אלו, לכן ההחלטה נמצאת בידיים שלכם. הבינו מהו מנגנון ההפעלה שמתאים לכם ובחרו את התריס הבא שלכם בהתאם לו. בעוד שתריסים חשמליים הם קלים לתפעול, תריסים ידניים מעניקים מראה ייחודי לבית והעמידות שלהם משמעותית יותר.

    הכירו את השליטה שלכם

    יש לכם יותר שליטה, כלומר אתם יכולים להשפיע באופן אקטיבי על הרווחים שבין השלבים ועל כמות השמש שנכנסת אליכם לנכס. במידה והדבר חשוב לכם, מומלץ לבדוק את הנושא לעומק ולהבין כמה שליטה יש לכם על שלבי התריס.

    חשוב לקחת בחשבון גם את המחיר

    אי אפשר להתעלם מעניין המחיר. במידה וכבר יצא לכם לחפש בגוגל ״תריס חשמלי מחיר למטר״ או ״תריסי אלומיניום מחיר״ בוודאי ראיתם שיש לא מעט הצעות מחיר שונות. ישנם לא מעט פרמטרים שמשפיעים על מחיר התריסים, ובדיוק בגלל זה כדאי לבצע השוואת מחירים. אתם צריכים להשקיע בתריסים שלא יקרעו לכם את הכיס ושיעניקו לכם תמורה גבוהה לאורך זמן.

    תריסי גלילה איכותיים – זה אלרון

    בחירה של תריסי גלילה היא בחירה משמעותית בתהליך העיצוב של כל נכס, אז למה לא להיעזר באנשי מקצוע? הצוות שלנו ב״אלרון אלומיניום בע״מ״ ישמח לעמוד לרשותכם, לסייע לכם לנווט בין הדגמים השונים ולמצוא את התריס שיענה על כל הדרישות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון: 076-5404159.

    למה לבחור בנו?

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט

    תפריט נגישות