צרו איתנו קשר





    אנו המומחים בכל סוגי

    עבודות האלומיניום והזכוכית

    חברת אלורון הוקמה בשנת 2012 והתחילה את דרכה בייצור והתקנת ויטרינות לבניינים קיימים שהוסיפו מרפסות שמש בעיקר באזור חולון בת ים, ראשון לציון ותל אביב, עם השנים הרחבנו את סל מוצרינו ואת יכולות הביצוע שלנו והיום אנו מתגאים לומר שאנו מחזיקים במפעל ייצור גדול ומפואר לחלונות, דלתות ותריסי גלילה עם יכולת ייצור מרשימה של כל דגמי הקצה של תחום האלומיניום בישראל.

    המערך הטכני שלנו יודע להתמודד בצורה מושלמת עם כל אתגר,אנשי מקצוע מיומנים שמוכנים לביצוע עבודות מהמורכבות והמסועפות ביותר, ניסיון רב בניהול וביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים מאוד ושורה ארוכה של בתי יוקרה ובתים פרטיים שנהנים עד היום ממוצרינו, אנו באלורון ערים לחשיבות הרבה של שביעות רצון לקוחותינו מכל הליך העבודה המשותף, במיוחד בתחום הזה שלנו שבנוי בעיקר על לקוחות חוזרים או ממליצים ועל פי קו מנחה זה אנחנו פועלים ומובילים את כל צוות אלורון, נשמח לראותכם בין לקוחותינו!

    מידע נוסף

    הפרויקטים שלנו

    • מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר! – פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה.
    לכל הפרויקטים

    למה לבחור בנו?

    כל הדגמים החדשים ביותר אצלנו!

    מחזיקים מכשור וצוות מיומן ומקצועי ביותר לביצוע כל דגמי החלונות החדשים ביותר שקיימים בשוק נכון להיום לרבות קליל נוף, באוהאוס וחלונות מינימל של מספר יצרנים

    חידושים טכנולוגיים

    אנו מקפידים תמיד להיות מעודכנים בכל חידוש שיש לעולם האלומיניום להציע ללקוחותינו ותמיד להביא את הטוב ביותר מכל העולם עד לביתכם, ממוצרי הצללה חכמים ועד לזכוכיות שהופכות אטומות בלחיצת כפתור!

    עבודה עם מגוון ענק של מוצרים

    קליל, אקסטל, אלובין, שרמר, קירות מסך עם לחצנים, קירות מסך סטרוקטורליים, קירות זכוכית ספיידרים, מעקות שתולים, מעקות מנטים, מקלחונים, עבודות זכוכית מהמורכבות ביותר שקיימות, כיפוף זכוכיות, מערכות עץ אלומיניום ארופאיות יוקרתיות בייבוא אישי, גדרות אלומיניום, פרגולות אלומיניום, מסתורי כביסה, מסתורי מזגנים, תריסי גלילה, צלונים חשמלים, צלונים כלואים בזכוכית ועוד ועוד

    מקצועיות וניסיון רחב מאוד בפרויקטים מהמורכבים ביותר!

    פרויקטים מסחריים וציבורים גדולים כגון בתי מלון, קניונים, בתי חולים ועוד, מדובר בפרויקטים מורכבים מאוד שדורשים רמה גבוה ביותר של מקצועיות וניסיון משלב המדידות לתכנון, ייצור, שינוע , התקנות ובדיקות האיכות אך המורכבות הגדולה מכולן היא דווקא מניהול מוצלח של ביצוע הפרויקט, סנכרון בין כל מחלקות החברה עד לביצוע מושלם בשטח עמידה בכל הדרישות המחמירות של יועצי האלומיניום שמלווים את הפרויקטים האלו ואת בדיקות האיכות שאנו נדרשים אליהם בכל פרויקט כזה. בנוסף לזה בפרויקטים אלו הניהול והארגון כדי לעמוד בלוחות המנים ובכל בדיקות האיכות שאנו עוברים בכל שלב ובתי יוקרה.

    ניסיון ומקצועיות מקסימלית בביצוע בתי יוקרה ובתים פרטיים!

    במקביל לאספקות מסיביות לפרויקטים גדולים אנחנו יודעים לתת את מלוא תשומת הלב ולרדת לרזולוציות הקטנות ביותר שמדובר בבית הפרטי שלכם ובמוצרים שלנו שתפגשו יום יום, שמירה על קוים נקיים ורמת גימור לא פחות ממושלמת תוך חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, אנו מייצרים את כל דגמי היוקרה שיש ליצרני הפרופילים בארץ להציא ובמקביל מייבאים חלונות עץ אלומיניום, פרופילים תרמיים וחלונות מינימל אירופאים.

    מוניטין ולקוחות ממליצים!

    רוב מכירות החברה מתבצעות ע”י לקוחות חוזרים כגון קבלנים, יזמים, חברות בניה, אדריכלים וכו או מלקוחות שמגיעים בהמלצה מלקוח אחר, אנו שמחים שזו הדרך שלנו ועובדים קשה כדי לשמר אותה, מוזמנים לשאול לקוחות שעבדו איתנו!

    התכנון ההנדסי המפורט והמדויק!, גם בפיתוח המוצרים וגם ביישומם בשטח!

    כל תכניות העבודה מוגשות בצורה הנדסית מקצועית ביותר לרבות דוחות חישוב סטטיים ולחצי רוחות מקונסטרוקטור ע”פ צורך, לכל פרויקט אנו מוציאים חוברת פרטים הכוללת שרטוטים מפורטים (shop drawing) עם פירוט חומרים מלא ומפורט, חתכי פרופילים, חלוקות, פרטי חיבור לקיר ולבניין, פרטי איטום והדמיות של ממש במקרה הצורך, כל זאת כדי להבטיח תכנון מושלם של העבודה תוך חשיבה מקיפה על כל פרט ברמת הייצור או ההתקנה וכל זאת כדי להבטיח תכנון מושלם וביצוע זריז ורציף בפועל.

    ניסיון רב בעבודה מול יזמים, חברות בניה, קבלנים, מנהלי פרויקטים, מנהלי עבודה, יועצי אלומיניום, אדריכלים, מפקחי בניה, מהנדסים ולקוחות פרטים

    אנו מבינים את החשיבות של סנכרון המידע והבהרת שלבי הביצוע לכל אורך הדרך ורגילים לעבוד עם מספר גורמי מקצוע בשיתוף פעולה וסינרגיה מושלמת כדי להבטיח הבנה וסנכרון מלאים בין כל הגורמים המעורבים בביצוע הפרויקט.

    מחלקה טכנית שעוסקת בפיתוח מוצרים ומבני חלונות מיוחדים שלא ניתן לראות בשום מקום אחר!

    לדוגמה חלונות הזזה קליל נוף 9400 מפגש פינתי ללא עמודים!, דלתות אופיס 4900 עם קבועים פנורמים, גגוני זכוכית לקירות מסך ועוד!

    כח ייצור גדול

    מפעל ייצור גדול שיודע לבצע פרויקטים גדולים במיוחד בזמנים קצרים מאוד

    עמידה בלוחות זמנים

    תמיד, גם בפרויקטי ענק!

    דיוק רמות גימור מחמירות

    עבודות ייצור רק ע”פ כרטיסי ושרטוטי ייצור שיוצאים מהמחלקה הטכנית שלנו לרמת דיוק של עשירית המילימטר, כמו בייצור כך בהתקנות אנו מקפידים על הצמדות לתכנית ולשרטוטי התקנה מפורטים עד לביצוע מושלם.

    שירות ברמה הגבוהה ביותר

    תודעת שירות גבוה ללקוחות החברה, אנו מבינים שבתחום שלנו ההמשכיות האמתית היא היחס והמענה לקוחות שכבר סיימנו אצלם פרויקט או שניים, אנחנו תמיד זוכרים שההמלצה שלהם של האדריכל, מפקח הבניה או הקבלן שלהם היא הפרויקט הבא שלנו חשוב לנו שכל לקוח שלנו יוכל לומר רק דברים טובים על רמת השירות היחס והמוצרים בחברה, מתוך תפיסת עולם זו אנחנו פועלים ועובדים וברוב המקרים גם לאחר תום תקופת האחריות אנו ממשיכים לתת שירות מתוך מחויבות זו!

    עבודות אלומיניום מקצועיות

    עבודות אלומיניום כוללות, בין היתר, ייצור והתקנה של חלונות, תריסים, דלתות ועוד. מעוניינים לשדרג את חלונות הבית ולהתקין חדשים? התריסים בעבודה הפסיקו לפעול ואתם מעוניינים לתקן אותם או להתקין חדשים? כך או כך, כדי לקבל את השירות המקצועי ביותר, אתם מוזמנים לפנות אל חברת אלורון. חברה זו הינה המובילה בתחומה, ומתמחה במגוון עבודות אלומיניום עבור לקוחות עסקיים ופרטיים כאחד. כדי לקבל מענה מקיף ואיכותי, כל שעליכם לעשות הוא לבקר בדפים העסקיים ובאתר האינטרנט שלנו, להתרשם לטובה ממוצרינו ומהשירותים שאנו מציעים וליצור עמנו קשר בהקדם. נשמח לעמוד לרשותכם.

    עבודות אלומיניום בסטנדרטים גבוהים

    בין אם מדובר בבית פרטי, דירה בבניין מגורים או חברה כזו או אחרת, בנכסים אלו יותקנו חלונות. וזאת, לשם אוורור, כניסה של אור וכמובן – כדי שנוכל ליהנות מהנוף לאורך שעות היום השונות. עם זאת, בחירת החלונות המתאימים לסוג הנכס היא משימה מורכבת וחשוב להקדיש לה זמן וסבלנות. החל מגודל החלון, העיצוב שלו ועוד – עובדי חברת אלורון ישמחו לעמוד לרשותכם. החל מתכנון, ייצור והרכבתם של חלונות, תריסים ועוד, אם אתם מתעניינים בעבודות אלומיניום איכותיות, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אלורון. אנו מעניקים לקהל לקוחותינו את השקט והביטחון להם הם זקוקים. וזאת, על ידי ביצוע עבודה מקצועית ומרשימה בסטנדרטים גבוהים. מעבר לכך, אנו פועלים ברחבי הארץ, כאשר צוות העובדים שלנו יבצע את המדידות הדרושות לצורך ביצוע המשימה.

    יתרונות חברת אלורון

    עד 5 שנות אחריות
    אספקה מהירה
    עובדים בכל הארץ
    תכנון מוקפד
    אלורון- חלונות אלומיניום | מוצרי זכוכית

    צרו איתנו קשר

    בין הלקוחות שלנו

    יצרנים

    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט